Regulamin

ZWROT I REKLAMACJA

Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony u nas towar, postępuj zgodnie z wymienionymi wskazówkami :

1) Przygotuj paczkę zwrotną - dołącz :

- wypełniony formularz - "OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY" (został dodany do wysłanego zamówienia)

- dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury) 

2) Odeślij ją do na adres:

LIDIA KALITA (Buynek XXL LOFT) - e-sklep

Ul.Krakowiaków 16, 02-255 Warszawa

 

PAMIĘTAJ !

- Zwrotów należy dokonanać w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki

- Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki, które były przy produkcie w trakcie jego otrzymania.

- Paczkę należy zapakować tak, by jej zawartość nie uległa uszkodzeniu.

- Do paczki należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (inaczej nie będziemy mogli zrealizować zwrotu pieniędzy).

 

Zwrot towaru klient wysyła we własnym zakresie

 

Pieniądze za zwroty dokonywane są przez nas w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej na podane w formularzu konto bankowe (nie zwracamy pieniędzy przekazem pocztowym i nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem).

 

 


 

 

REKLAMACJA

Reklamacje mogą być składane przez okres 2 lat od momentu zakupu towaru, nie później jednak niż w ciagu dwóch miesięcy od momentu zauważenia wady.

Jeżeli chcesz złożyć reklamację Poinformuj nas drogą mejlową o chęci jej złożenia, dokładnie opisując usterkę - w miarę mozliwośći prosimy o dodanie zdjęć wady
(esklep@lidiakalita.pl)


Po otrzymaniu takiej wiadomości nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem i przekaże dalsze instrukcje.

UWAGA! nie zwracamy kosztów za przesyłkę, reklamacje odbierane są na nasz koszt stąd prośba o kontakt z DOK.

 

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W momencie uznania przez nas reklamacji towar uszkodzony zostanie:

- naprawiony (jeżeli będzie istniała taka możliwość)

- wymieniony na nowy bez wad (jeżeli będzie dostepny)

lub zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami przesyłki poniesionymi w trakcie składania zamówienia na podane w formularzu reklamacyjnym konto bankowe.

 


 

WYMIANA

Nie wymianiamy towarów!

Jeżeli chcesz wymienić towar na inny kolor lub rozmiar to po prostu zwróć oryginalne zamówienie i złóż zamówienie na nowy artykuł.

Zwrot pieniędzy za to zamówienie będzie wykonany na konto podane w formularzu zwrotu.

 

 



 

W razie dodatkowych pytań lub problemów prosimy o kontakt:

tel:  514 108 220 (kontakt tylko pn-pt w godzinach 8:00 - 16:00)

esklep@lidiakalita.pl 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel