Wymiana, zwroty, wysyłka
WYSYŁKA I DOSTAWA
Nasze zamówienia wysyłane są tylko za pośrednictwem kuriera GLS. Zamówienia złożone do g.13:00 (w dni powszednie) będa wysłane jeszcze tego samego dnia, zamówienia złożone po g.13:00 będą wysyłane dnia następnego. Zamówienia składane w soboty i niedziele wysyłane są w poniedziałek.
Zamówienia wysłane w piątek dochodzą w poniedziałek (nie wysyłamy zamówień z dostarczeniem na sobotę).
Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności PRZELEW wynosi 0 PLN
(dostawa w ciągu dwóch dni od momentu zaksięgowania wpłaty)
Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności POBRANIE wynosi 0 PLN
(dostawa w ciągu max trzech dni od momentu otrzymania zamówienia)
Przesyłki zagraniczne (tylko kraje europejskie) - koszt przesyłek został uśredniony i wynosi 60PLN (termin realizacji ustalany jest indywidualnie w zależności od miejsca docelowego). Przesyłki wysyłamy tylko po otrzymaniu płatności za zamówienie.
PŁATNOŚCI
Dostępne formy płatności:
- Przelew za pośrednictwem naszego partnera Przelewy24.pl
(po wybraniu tej formy płatnoci zostaną Państwo przekierowani na stronę płatności24.pl i poproszeni o wybór banku z którego przelew ma być wykonany. Wpłaty za pomocą płatności 24 rejestrują sie zaraz po ich wykonaniu)
- Przelew za pośrednictwem PAY PAL
(po wybraniu tej formy płatnoci zostaną Państwo przekierowani na stronę PAY PAL. Wpłaty za pomocą PAY PAL rejestrują sie zaraz po ich wykonaniu)
- płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki.
ZWROT i WYMIANA
WYMIANA:
Jeżeli chcesz wymienić zakupiony u nas towar, postępuj zgodnie z wymienionymi wskazówkami :
1) Złóż nowe zamówienie w e-sklepie na rzecz, którą chcesz otrzymać w zamian.
2) W uwagach przy nowym zamówieniu wpisz " WYMIANA DO ZWROTU"
3) Przygotuj paczkę zwrotną - dołącz:
- wypełniony formularz - "WYMIANA TOWARU" (został dodany do wysłanego zamówienia)
- dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury)
4) Odeślij ją do na adres:
LIDIA KALITA (Budynek XXL LOFT) - e-sklep
Ul.Krakowiaków 16, 02-255 Warszawa
(Wysyłka z towarem wymienionym odbędzie się dopiero po rozpatrzeniu zwrotu, chyba że nowe zamówienie zostanie opłacone)
ZWROT TOWARU:
Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony u nas towar, postępuj zgodnie z wymienionymi wskazówkami :
1) Przygotuj paczkę zwrotną - dołącz :
- wypełniony formularz - "OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY" (został dodany do wysłanego zamówienia)
- dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury)
4) Odeślij ją do na adres:
LIDIA KALITA (Buynek XXL LOFT) - e-sklep
Ul.Krakowiaków 16, 02-255 Warszawa
PAMIĘTAJ !
- Zwrotów i wymian należy dokonanać w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki
- Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki, które były przy produkcie w trakcie jego otrzymania.
- Paczkę należy zapakować tak, by jej zawartość nie uległa uszkodzeniu.
- Do paczki należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (inaczej nie będziemy mogli zrealizować zwrotu pieniędzy).
Zwrot towaru klient wysyła we własnym zakresie – jeżeli jest to reklamacja koszt za przesyłkę poniesiony przy zamówieniu zostanie zwrócony.
Pieniądze za zwroty dokonywane są przez nas w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej na podane w formularzu konto bankowe (nie zwracamy pieniędzy przekazem pocztowym i nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem).
REKLAMACJA
Reklamacje mogą być składane przez okres 2 lat od momentu zakupu towaru, nie później jednak niż w ciagu dwóch miesięcy od momentu zauważenia wady.
Jeżeli chcesz złożyć reklamację, postepuj według wskazówek:
1) Poinformuj nas drogą mejlową o chęci złożenia reklamacji, dokładnie opisując usterkę (esklep@lidiakalita.pl)
3) Przygotuj przesyłkę zwrotną - dołącz:
- dokładnie wypełniony formularz "REKLAMACJA" (został dodany do wysłanego zamówienia)
- dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury)
4) Odeślij ją do nas na adres:
LIDIA KALITA (budynek XXL LOFT) - e-sklep
ul.Krakowiaków 16, 02-255 WARSZAWA
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W momencie uznania przez nas reklamacji towar uszkodzony zostanie:
- naprawiony (jeżeli będzie istniała taka możliwość)
- wymieniony na nowy bez wad (jeżeli będzie dostepny)
lub zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami przesyłki poniesionymi w trakcie składania zamówienia na podane w formularzu reklamacyjnym konto bankowe.
ZASADY GWARANCJI I KONSERWACJI OBUWIA
FORMULARZE ZWROTU/WYMIANY/REKLAMACJI
W razie dodatkowych pytań lub problemów prosimy o kontakt:
tel: 514108220 (kontakt tylko pn-pt w godzinach 8:00 - 16:00)
esklep@lidiakalita.pl