ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY I REKLAMACJE

🔁 ZWROTY

Masz 14 dni od otrzymania przesyłki, aby zwrócić zakupiony produkt.

Nie oferujemy darmowych zwrotów. 

Zakupy stacjonarne nie podlegają zwrotowi, istnieje możliwość wymiany towaru w ciągu 3 dni roboczych od daty zakupu. 

 

✅ Najprostsza i najtańsza opcja:

Zwrot przez panel klienta (dla osób zarejestrowanych)
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Moje zamówienia. Przy wybranym zamówieniu kliknij Zwrot – cały proces zajmie tylko chwilę, bez drukowania formularzy - dodaj tylko paragon i wypełniony formularz, który otrzymałeś w paczce.
To najszybsza i najwygodniejsza forma zwrotu!

 


📦 Zwrot tradycyjny (dla klientów niezalogowanych)

  1. Przygotuj paczkę, dołączając:

    • formularz Oświadczenie odstąpienia od umowy dołączony do Twojej przesyłki

    • dowód zakupu (opcjonalnie).

  1. Wyślij paczkę na adres:

           MISSLK / LIDIA KALITA

           AL.BOHATERÓW WRZEŚNIA 9

           02-369 WARSZAWA

 

❗️Nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatów ani za pobraniem.


📌 O czym warto pamiętać:

  • Zwrot możliwy tylko dla produktów nieużywanych, z kompletem metek.

  • Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.

  • Koszt przesyłki zwrotnej leży po stronie klienta.

  • Pieniądze zwracamy do 14 dni od momentu otrzymania paczki – tą samą metodą płatności co zamówienie.
    Przy zamówieniach pobraniowych – środki przelewamy na numer konta podany w formularzu zwrotu.


🛠️ REKLAMACJE

Masz prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od zakupu, jednak nie później niż 2 miesiące od zauważenia wady.

  1. Napisz do nas: esklep@lidiakalita.pl
    W treści maila opisz problem i – jeśli to możliwe – załącz zdjęcia.

  2. Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą i przekaże dalsze instrukcje.

❗️Nie odsyłaj produktu bez wcześniejszego kontaktu – odbieramy reklamacje na nasz koszt.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
W zależności od sytuacji produkt zostanie:

  • naprawiony,

  • wymieniony na nowy (jeśli jest dostępny),

  • lub zwrócimy pieniądze wraz z kosztami przesyłki pierwotnego zamówienia.


🔄 WYMIANA

Nie realizujemy wymian.
Jeśli chcesz inny rozmiar lub kolor – zwróć oryginalny produkt i złóż nowe zamówienie.


📞 MASZ PYTANIA?

Chętnie pomożemy!

📧 esklep@lidiakalita.pl
📞 514 108 220 (pon.–pt. w godz. 8:00–16:00)

pixelpixel