Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 

  

DZIAŁ I 

POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1. Sklep internetowy Lidia Kalita, dostępny pod adresem esklep.lidiakalita.pl prowadzony jest przez firmę JWCO JĘDRZEJ WIECZORKIEWICZ, z siedzibą przy ul.Żurawia 12, 62-090 Kobylniki, nr NIP 7811042800, REGON 634335103 (dalej Właściciel). 

2.       Sklep prowadzi sprzedaż konfekcji damskiej (odzieży, obuwia, akcesoriów) 

3.       W celu korzystania ze sklepu niezbędnymi są: 

a)      posiadanie dostępu do Internetu, 

b)      posiadanie adresu e-mail, 

c)      zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej (z wyłączeniem Internet Explorer w wersji starszej niż 7.0), 

d)      akceptacja plików „cookies”, 

e)      zainstalowanie wtyczki Flash Player. 

  

DZIAŁ II 

WARUNKI I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA 

1.     Złożenie zamówienia w sklepie oznacza zawarcie przez Klienta umowy kupna - sprzedaży zamawianych produktów z Właścicielem. 

2.     Zamówienia drogą elektroniczną można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego. 

3.     Wysyłka zakupionego produktu/produktów realizowana jest w terminie:

a)      2 do 5 dni w przypadku produktów, które znajdują się w magazynie, przy czym termin ten liczony jest od daty złożenia zamówienia (w przypadku wybrania formy płatności „za pobraniem”) lub od daty zaksięgowania przelewu (płatność przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24 lub PAYPAL ),

b)      w przypadku towarów oznaczonych jako „produkt niedostępny” oraz produktów kupowanych na zamówienie czas realizacji ustalany jest indywidualnie, po przesłaniu przez Klienta zapytania. Towar zamawiany jest na życzenie Klienta, po zaakceptowaniu przez niego terminu realizacji.

4.     Sklep obsługuje tylko Klientów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę w Polsce oraz w dowolnym państwie należącym do Unii Europejskiej.

5.     Zgodnie z Art. 535 'Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.' Wspomniana umowa nakłada na obie strony określone prawa i obowiązki, a także daje im środki do ich przymusowego wyegzekwowania. Jeżeli sprzedawca wypełnił ciążące na nim obowiązki (czyli wysłał towar za pobraniem zgodnie z życzeniem nabywcy), ma prawo wymagać od klienta, by zrealizował swoją część zobowiązań. W związku z tym sprzedawca zastrzega sobie prawo anulowania kolejnej wysyłki towaru za pobraniem po trzech nieodebranych przesyłkach. W tym przypadku wysyłka będzie realizowana tylko i wyłącznie po uiszczeniu przez kupującego opłaty za zamówienie online.  

 

DZIAŁ III

CENY PRODUKTÓW I KOSZTY PRZESYŁKI

Ceny zamieszczane przy oferowanym przez sklep produkcie zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich. Cena podana przy produkcie nie zawiera informacji o kosztach przesyłki. Koszty przesyłki doliczane są do sumy zamawianych produktów (Klient widzi te koszty) i ponosi je Klient.

 

DZIAŁ IV

FORMA PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIA

 1.    Zapłaty za produkt, który ma być dostarczony można dokonać:

 a)    osobiście, gotówką, w momencie dostarczenia zamówienia „za pobraniem”,

 b)    tradycyjnym przelewem bankowym na konto bankowe Właściciela,

 c)    systemem płatności on-line Przelewy24,

 d) systemem płatności PAY PAL.

 2.    Na poleceniu przelewu/wpłaty należy wpisać imię i nazwisko lub nazwę firmy oraz oznaczenie zamówionego towaru (nr zamówienia).

 3.    Sklep wystawia dokumenty sprzedaży - dowody zakupu (faktura VAT, paragon). W przypadku konieczności zamieszczenia na fakturze danych innych niż zamówieniu należy mailowo lub pisemnie poinformować Właściciela o wprowadzonych zmianach.

 

DZIAŁ V

REKLAMACJE I ZWROTY

1.     Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania produktu, o ile w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi o tym Właściciela sklepu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

2.     Reklamacje należy zgłaszać:

a)      listownie na adres: LIDIA KALITA (budynek XXL LOFT) ul. Krakowiaków 16, 02-255 Warszawa,

b)      poprzez e-mail na adres: esklep@lidiakalita.pl,

c)      za pomocą formularza dostarczonego razem z zamówieniem,

3.     Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Jeśli w tym terminie Właściciel nie ustosunkuje się do reklamacji, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.

4.     Klient, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty wydania produktu (daty otrzymania przesyłki). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie, o którym tu mowa, można złożyć:

a)     listownie na adres: LIDIA KALITA (budynek XXL LOFT) ul. Krakowiaków 16, 02-255 Warszawa, ,

b)      poprzez e-mail na adres: esklep@lidiakalita.pl,

c)  za pomocą formularza dostarczonego razem z zamówieniem,

       (mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe)

5.      W przypadku skorzystania przez Kupującego z ww. uprawnienia zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

6.      Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Klientom będącym osobami fizycznymi. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby przedsiębiorstwa (osoby prawnej, działalności gospodarczej).

 

DZIAŁ VII

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.     Właściciel sklepu informuje, że wszelkie zamieszczane na stronach internetowych sklepu znaki handlowe (loga, logotypy, nazwy marek etc.), materiały graficzne, zdjęcia podlegają ochronie prawnej.

2.     Właściciel zwraca uwagę, że sklep zawiera treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim (treść zamieszczona w sklepie, układ graficzny, grafiki, zdjęcia etc.). Klienci oraz osoby odwiedzające sklep zobowiązują się do przestrzegania praw własności intelektualnych (w tym autorskich praw majątkowych oraz praw własności przemysłowej takich jak prawa wynikające z rejestracji znaków towarowych) przysługujących Właścicielowi oraz podmiotom trzecim.

3.     Wszystkie nazwy produktów oferowanych do sprzedaży przez sklep są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej.

4.     W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym zwłaszcza kodeksu cywilnego, ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego, a także ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

5.     Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 10.12.2020

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel