Wysyłka i Zwroty
WYSYŁKA I DOSTAWA
Nasze zamówienia wysyłane są tylko za pośrednictwem kuriera GLS. Zamówienia złożone do g.13:00 (w dni powszednie) będa wysłane jeszcze tego samego dnia, zamówienia złożone po g.13:00 będą wysyłane dnia następnego. Zamówienia składane w soboty i niedziele wysyłane są w poniedziałek.
Zamówienia wysłane w piątek dochodzą w poniedziałek (nie wysyłamy zamówień z dostarczeniem na sobotę).
Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności PRZELEW wynosi 0 PLN
(dostawa w ciągu dwóch dni od momentu zaksięgowania wpłaty)
Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności POBRANIE wynosi 0 PLN
(dostawa w ciągu max trzech dni od momentu otrzymania zamówienia)
Przesyłki zagraniczne (tylko kraje europejskie) - koszt przesyłek został uśredniony i wynosi 60PLN (termin realizacji ustalany jest indywidualnie w zależności od miejsca docelowego). Przesyłki wysyłamy tylko po otrzymaniu płatności za zamówienie.
UWAGA!
W związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej tymczasowo nie realizujemy zamówień i przesyłek do Wielkiej Brytanii i Irlandii.
PŁATNOŚCI
Dostępne formy płatności:
- Przelew za pośrednictwem naszego partnera Przelewy24.pl
(po wybraniu tej formy płatnoci zostaną Państwo przekierowani na stronę płatności24.pl i poproszeni o wybór banku z którego przelew ma być wykonany. Wpłaty za pomocą płatności 24 rejestrują sie zaraz po ich wykonaniu)
- Przelew za pośrednictwem PAY PAL
(po wybraniu tej formy płatnoci zostaną Państwo przekierowani na stronę PAY PAL. Wpłaty za pomocą PAY PAL rejestrują sie zaraz po ich wykonaniu)
- płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki.
ZWROT I REKLAMACJA
Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony u nas towar, postępuj zgodnie z wymienionymi wskazówkami :
1) Przygotuj paczkę zwrotną - dołącz :
- wypełniony formularz - "OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY" (został dodany do wysłanego zamówienia)
- dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury)
2) Odeślij ją do na adres:
LIDIA KALITA (Buynek XXL LOFT) - e-sklep
Ul.Krakowiaków 16, 02-255 Warszawa
PAMIĘTAJ !
- Zwrotów należy dokonanać w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki
- Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki, które były przy produkcie w trakcie jego otrzymania.
- Paczkę należy zapakować tak, by jej zawartość nie uległa uszkodzeniu.
- Do paczki należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (inaczej nie będziemy mogli zrealizować zwrotu pieniędzy).
Zwrot towaru klient wysyła we własnym zakresie
Pieniądze za zwroty dokonywane są przez nas w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej na podane w formularzu konto bankowe (nie zwracamy pieniędzy przekazem pocztowym i nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem).
REKLAMACJA
Reklamacje mogą być składane przez okres 2 lat od momentu zakupu towaru, nie później jednak niż w ciagu dwóch miesięcy od momentu zauważenia wady.
Jeżeli chcesz złożyć reklamację Poinformuj nas drogą mejlową o chęci jej złożenia, dokładnie opisując usterkę - w miarę mozliwośći prosimy o dodanie zdjęć wady
(esklep@lidiakalita.pl)
Po otrzymaniu takiej wiadomości nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem i przekaże dalsze instrukcje.
UWAGA! nie zwracamy kosztów za przesyłkę, reklamacje odbierane są na nasz koszt stąd prośba o kontakt z DOK.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W momencie uznania przez nas reklamacji towar uszkodzony zostanie:
- naprawiony (jeżeli będzie istniała taka możliwość)
- wymieniony na nowy bez wad (jeżeli będzie dostepny)
lub zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami przesyłki poniesionymi w trakcie składania zamówienia na podane w formularzu reklamacyjnym konto bankowe.
ZASADY GWARANCJI I KONSERWACJI OBUWIA
W razie dodatkowych pytań lub problemów prosimy o kontakt:
tel: 514 108 220 (kontakt tylko pn-pt w godzinach 8:00 - 16:00)
esklep@lidiakalita.pl