Wysyłka i Zwroty
WYSYŁKA I DOSTAWA
Nasze zamówienia wysyłane za pośrednictwem kuriera GLS lub INPOST Paczkomaty. Zamówienia złożone do g.13:00 (w dni powszednie) będa wysłane jeszcze tego samego dnia, zamówienia złożone po g.13:00 będą wysyłane dnia następnego. Zamówienia składane w soboty i niedziele wysyłane są w poniedziałek.
Zamówienia wysłane w piątek dochodzą w poniedziałek (nie wysyłamy zamówień z dostarczeniem na sobotę).
UWAGA! Terminy wysyłki poszczególnych towarów z oznaczeniem PRE ORDER są widoczne na kartach towaru w opisie produktu.
GLS - Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności PRZELEW wynosi 19 PLN
(dostawa w ciągu max dwóch dni od momentu zaksięgowania wpłaty)
GLS - Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności POBRANIE wynosi 25 PLN
(dostawa w ciągu max trzech dni od momentu otrzymania zamówienia)
INPOST Paczkomaty - Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności PRZELEW wynosi 14 PLN
(dostawa w ciągu max trzech dni od momentu otrzymania zamówienia) --> Odbiór paczki przez klienta powinien nastąpić w ciagu 48h od otrzymania od InPost informacji o umieszczeniu paczki w paczkomacie
ODBIÓR OSOBISTY - WARSZAWA odbiór osobisty możliwy jest w godzinach 8:00-16:00 w naszym showroomie w Warszawie przy ul. Krakowiaków 16. Przyjmujemy płatności kartą.
Na terenie Polski darmowa dostawa przy zamówieniach od 299 PLN*
* tylko wcześniej opłaconych, brak progu darmowej dostawy przy zamówieniach za pobraniem!
GLS - Przesyłki zagraniczne (tylko kraje europejskie) - koszt przesyłki ustalany indywidualnie do zamówienia (termin realizacji w zależności od miejsca docelowego od 2 do 5 dni). Przesyłki wysyłamy tylko po otrzymaniu płatności za zamówienie.
UWAGA!
W związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej tymczasowo nie realizujemy zamówień i przesyłek do Wielkiej Brytanii i Irlandii.
PŁATNOŚCI
Dostępne formy płatności:
- Przelew za pośrednictwem naszego partnera Przelewy24.pl
(po wybraniu tej formy płatnoci zostaną Państwo przekierowani na stronę płatności24.pl i poproszeni o wybór banku z którego przelew ma być wykonany. Wpłaty za pomocą płatności 24 rejestrują sie zaraz po ich wykonaniu)
- Przelew za pośrednictwem PAY PAL i kartą
(dostępny po wybraniu opcji Przelewy24.pl - zakładka INNE )
- Przelew na konto bankowe
(zamówienie jest realizowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty - ok.2-3 dni)
- Płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki. (ta forma dostępna jest tylko przy wyborze kureira GLS)
ZWROTY i REKLAMACJE
Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony u nas towar, postępuj zgodnie z wymienionymi wskazówkami :
1) Przygotuj paczkę zwrotną - dołącz :
- wypełniony formularz - "OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY" (został dodany do wysłanego zamówienia - jest na odwrocie kopertki z paragonem) lub wypełnij formularz online
- dowód zakupu (opcjonalnie)
2) Odeślij ją do na adres:
LIDIA KALITA (Budynek XXL LOFT) - e-sklep
Ul.Krakowiaków 16, 02-255 Warszawa
UWAGA! NIE ODBIERAMY PACZEK WYSŁANYCH DO PACZKOMATÓW!
PAMIĘTAJ !
- Zwrotów należy dokonanać w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki
- Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki, które były przy produkcie w trakcie jego otrzymania.
- Paczkę należy zapakować tak, by jej zawartość nie uległa uszkodzeniu.
- Do paczki należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (inaczej nie będziemy mogli zrealizować zwrotu pieniędzy).
Zwrot towaru klient wysyła we własnym zakresie
Pieniądze za zwroty dokonywane są przez nas w ciagu max.14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej na podane w formularzu konto bankowe lub za pośrednictwem Przelewów 24 (szybkie płatności i BLIK). Nie zwracamy pieniędzy przekazem pocztowym i nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem (przy zwrocie osobistym pieniądze zwracane są na konto bankowe)
REKLAMACJA
Reklamacje mogą być składane przez okres 2 lat od momentu zakupu towaru, nie później jednak niż w ciagu dwóch miesięcy od momentu zauważenia wady.
Jeżeli chcesz złożyć reklamację Poinformuj nas drogą mejlową o chęci jej złożenia, dokładnie opisując usterkę - w miarę mozliwośći prosimy o dodanie zdjęć wady
(esklep@lidiakalita.pl)
Po otrzymaniu takiej wiadomości nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem i przekaże dalsze instrukcje.
UWAGA! nie zwracamy kosztów za przesyłkę, reklamacje odbierane są na nasz koszt stąd prośba o kontakt z DOK.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W momencie uznania przez nas reklamacji towar uszkodzony zostanie:
- naprawiony (jeżeli będzie istniała taka możliwość)
- wymieniony na nowy bez wad (jeżeli będzie dostepny)
lub zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami przesyłki poniesionymi w trakcie składania zamówienia na podane w formularzu reklamacyjnym konto bankowe.
WYMIANA
Nie wymianiamy towarów!
Jeżeli chcesz wymienić towar na inny kolor lub rozmiar to po prostu zwróć oryginalne zamówienie i złóż zamówienie na nowy artykuł.
Zwrot pieniędzy za to zamówienie będzie wykonany na konto podane w formularzu zwrotu lub przez Przelewy 24 (szybkie przelewy, BLIK).
W razie dodatkowych pytań lub problemów prosimy o kontakt:
tel: 514 108 220 (kontakt tylko pn-pt w godzinach 8:00 - 16:00)
esklep@lidiakalita.pl