Wysyłka i Zwroty

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

Nasze zamówienia wysyłane są tylko za pośrednictwem kuriera GLS. Zamówienia złożone do g.13:00 (w dni powszednie) będa wysłane jeszcze tego samego dnia, zamówienia złożone po g.13:00 będą wysyłane dnia następnego. Zamówienia składane w soboty i niedziele wysyłane są w poniedziałek. 

Zamówienia wysłane w piątek dochodzą w poniedziałek (nie wysyłamy zamówień z dostarczeniem na sobotę).

 

 

 

Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności PRZELEW wynosi 15 PLN

(dostawa w ciągu max dwóch dni od momentu zaksięgowania wpłaty)

 

Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności POBRANIE wynosi  20  PLN

(dostawa w ciągu max trzech dni od momentu otrzymania zamówienia)

 

Na terenie Polski darmowa dostawa przy zamówieniach od 149 PLN

 

Przesyłki zagraniczne (tylko kraje europejskie) - koszt przesyłek został uśredniony i wynosi 60PLN (termin realizacji ustalany jest indywidualnie w zależności od miejsca docelowego). Przesyłki wysyłamy tylko po otrzymaniu płatności za zamówienie.

 

UWAGA!

W związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej tymczasowo nie realizujemy zamówień i przesyłek do Wielkiej Brytanii i Irlandii.

 


 

 

PŁATNOŚCI

Dostępne formy płatności:

 

- Przelew za pośrednictwem naszego partnera Przelewy24.pl

(po wybraniu tej formy płatnoci zostaną Państwo przekierowani na stronę płatności24.pl i poproszeni o wybór banku z którego przelew ma być wykonany. Wpłaty za pomocą płatności 24 rejestrują sie zaraz po ich wykonaniu)

 

- Przelew za pośrednictwem PAY PAL

(po wybraniu tej formy płatnoci zostaną Państwo przekierowani na stronę PAY PAL. Wpłaty za pomocą PAY PAL rejestrują sie zaraz po ich wykonaniu)

 

płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki.

 

 


 

 

ZWROT I REKLAMACJA

Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony u nas towar, postępuj zgodnie z wymienionymi wskazówkami :

1) Przygotuj paczkę zwrotną - dołącz :

- wypełniony formularz - "OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY" (został dodany do wysłanego zamówienia)

- dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury) 

2) Odeślij ją do na adres:

LIDIA KALITA (Buynek XXL LOFT) - e-sklep

Ul.Krakowiaków 16, 02-255 Warszawa

 

PAMIĘTAJ !

- Zwrotów należy dokonanać w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki

- Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki, które były przy produkcie w trakcie jego otrzymania.

- Paczkę należy zapakować tak, by jej zawartość nie uległa uszkodzeniu.

- Do paczki należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (inaczej nie będziemy mogli zrealizować zwrotu pieniędzy).

 

Zwrot towaru klient wysyła we własnym zakresie

 

Pieniądze za zwroty dokonywane są przez nas w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej na podane w formularzu konto bankowe (nie zwracamy pieniędzy przekazem pocztowym i nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem).

 

 


 

 

REKLAMACJA

Reklamacje mogą być składane przez okres 2 lat od momentu zakupu towaru, nie później jednak niż w ciagu dwóch miesięcy od momentu zauważenia wady.

Jeżeli chcesz złożyć reklamację Poinformuj nas drogą mejlową o chęci jej złożenia, dokładnie opisując usterkę - w miarę mozliwośći prosimy o dodanie zdjęć wady
(esklep@lidiakalita.pl)


Po otrzymaniu takiej wiadomości nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem i przekaże dalsze instrukcje.

UWAGA! nie zwracamy kosztów za przesyłkę, reklamacje odbierane są na nasz koszt stąd prośba o kontakt z DOK.

 

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W momencie uznania przez nas reklamacji towar uszkodzony zostanie:

- naprawiony (jeżeli będzie istniała taka możliwość)

- wymieniony na nowy bez wad (jeżeli będzie dostepny)

lub zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami przesyłki poniesionymi w trakcie składania zamówienia na podane w formularzu reklamacyjnym konto bankowe.

 


 

WYMIANA

Nie wymianiamy towarów!

Jeżeli chcesz wymienić towar na inny kolor lub rozmiar to po prostu zwróć oryginalne zamówienie i złóż zamówienie na nowy artykuł.

Zwrot pieniędzy za to zamówienie będzie wykonany na konto podane w formularzu zwrotu.

 

 



 

W razie dodatkowych pytań lub problemów prosimy o kontakt:

tel:  514 108 220 (kontakt tylko pn-pt w godzinach 8:00 - 16:00)

esklep@lidiakalita.pl 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel