Wymiana, zwroty, wysyłka

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

Nasze zamówienia wysyłane są tylko za pośrednictwem kuriera GLS. Zamówienia złożone do g.13:00 (w dni powszednie) będa wysłane jeszcze tego samego dnia, zamówienia złożone po g.13:00 będą wysyłane dnia następnego. Zamówienia składane w soboty i niedziele wysyłane są w poniedziałek. 

Zamówienia wysłane w piątek dochodzą w poniedziałek (nie wysyłamy zamówień z dostarczeniem na sobotę).

 

 

 

Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności PRZELEW wynosi 15PLN

(dostawa w ciągu dwóch dni od momentu zaksięgowania wpłaty)

 

Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności POBRANIE wynosi 20PLN

(dostawa w ciągu max trzech dni od momentu otrzymania zamówienia)

 

Przesyłki zagraniczne (tylko kraje europejskie) - koszt przesyłek został uśredniony i wynosi 60PLN (termin realizacji ustalany jest indywidualnie w zależności od miejsca docelowego). Przesyłki wysyłamy tylko po otrzymaniu płatności za zamówienie.

 

DARMOWA PRZESYŁKA - przy zakupach powyżej 1000PLN

 


 

 

PŁATNOŚCI

Dostępne formy płatności:

- Przelew tradycyjny na konto 

Numer konta do wpłat:  PL 57 2490 0005 0000 4600 2499 1935

Nasz bank: ALIOR BANK

SWIFT: ALBPPLPW

 

Prosimy w tytule przelewu podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby, która składała zamówienie.

 

- Przelew za pośrednictwem naszego partnera Przelewy24.pl

(po wybraniu tej formy płatnoci zostaną Państwo przekierowani na stronę płatności24.pl i poproszeni o wybór banku z którego przelew ma być wykonany. Wpłaty za pomocą płatności 24 rejestrują sie zaraz po ich wykonaniu)

 

- Przelew za pośrednictwem PAY PAL

(po wybraniu tej formy płatnoci zostaną Państwo przekierowani na stronę PAY PAL. Wpłaty za pomocą PAY PAL rejestrują sie zaraz po ich wykonaniu)

 

płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki.

 

 


 

 

ZWROT i WYMIANA

WYMIANA:

Jeżeli chcesz wymienić zakupiony u nas towar, postępuj zgodnie z wymienionymi wskazówkami :

1) Złóż nowe zamówienie w e-sklepie na rzecz, którą chcesz otrzymać w zamian.

2) W uwagach przy nowym zamówieniu wpisz " WYMIANA DO ZWROTU"

3) Przygotuj paczkę zwrotną - dołącz:

- wypełniony formularz - "WYMIANA TOWARU" (został dodany do wysłanego zamówienia)

- dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury) 

4) Odeślij ją do na adres:

LIDIA KALITA (Budynek XXL LOFT) - e-sklep

Ul.Krakowiaków 16, 02-255 Warszawa

(Wysyłka z towarem wymienionym odbędzie się dopiero po rozpatrzeniu zwrotu, chyba że nowe zamówienie zostanie opłacone)

 

ZWROT TOWARU:

Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony u nas towar, postępuj zgodnie z wymienionymi wskazówkami :

1) Przygotuj paczkę zwrotną - dołącz :

- wypełniony formularz - "OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY" (został dodany do wysłanego zamówienia)

- dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury) 

4) Odeślij ją do na adres:

LIDIA KALITA (Buynek XXL LOFT) - e-sklep

Ul.Krakowiaków 16, 02-255 Warszawa

 

PAMIĘTAJ !

- Zwrotów i wymian należy dokonanać w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki

- Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki, które były przy produkcie w trakcie jego otrzymania.

- Paczkę należy zapakować tak, by jej zawartość nie uległa uszkodzeniu.

- Do paczki należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (inaczej nie będziemy mogli zrealizować zwrotu pieniędzy).

 

Zwrot towaru klient wysyła we własnym zakresie – jeżeli jest to reklamacja koszt za przesyłkę poniesiony przy zamówieniu zostanie zwrócony.

 

Pieniądze za zwroty dokonywane są przez nas w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej na podane w formularzu konto bankowe (nie zwracamy pieniędzy przekazem pocztowym i nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem).

 

 


 

 

REKLAMACJA

Reklamacje mogą być składane przez okres 2 lat od momentu zakupu towaru, nie później jednak niż w ciagu dwóch miesięcy od momentu zauważenia wady.

Jeżeli chcesz złożyć reklamację, postepuj według wskazówek:

1) Poinformuj nas drogą mejlową o chęci złożenia reklamacji, dokładnie opisując usterkę (esklep@lidiakalita.pl)

3) Przygotuj przesyłkę zwrotną - dołącz:

- dokładnie wypełniony formularz "REKLAMACJA" (został dodany do wysłanego zamówienia)

- dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury)

4) Odeślij ją do nas na adres:

LIDIA KALITA (budynek XXL LOFT) - e-sklep 

ul.Krakowiaków 16, 02-255 WARSZAWA

 

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W momencie uznania przez nas reklamacji towar uszkodzony zostanie:

- naprawiony (jeżeli będzie istniała taka możliwość)

- wymieniony na nowy bez wad (jeżeli będzie dostepny)

lub zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami przesyłki poniesionymi w trakcie składania zamówienia na podane w formularzu reklamacyjnym konto bankowe.

 

ZASADY GWARANCJI I KONSERWACJI OBUWIA

FORMULARZE ZWROTU/WYMIANY/REKLAMACJI



 

W razie dodatkowych pytań lub problemów prosimy o kontakt:

tel:  22 207 27 70 (kontakt tylko pn-pt w godzinach 9:00 - 17:00)

esklep@lidiakalita.pl 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel