DOSTAWA I ZWROTY

 

DOSTAWA I ZWROTY

Dokładamy wszelkich starań aby zamówienia złożone do g.13:00 (w dni powszednie) z dostawą za pośrednictwem kuriera GLS lub INPOST Paczkomaty prawdopodobnie były wysłane jeszcze tego samego dnia, zamówienia złożone po g.13:00 były wysyłane dnia następnego, natomiast zamówienia złożone w soboty i niedziele wysyłane są w poniedziałek.

Nie dajemy gwarancji dostawy na następny dzień, wysyłka opłaconych zamówień lub za pobraniem realizowana jest maksymalnie w ciagu dwóch dni roboczych.

Nie wysyłamy zamówień z dostarczeniem na sobotę.

UWAGA! Terminy wysyłki poszczególnych towarów z oznaczeniem PRE ORDER są widoczne na kartach towaru w opisie produktu.

Na terenie Polski darmowa dostawa przy zamówieniach od 399 PLN*

* Dotyczy tylko wcześniej opłaconych zamówień, brak progu darmowej dostawy przy zamówieniach za pobraniem!

 

GLS - Koszt przesyłki na terenie Polski OPŁACONYCH zamówień wynosi 19 PLN

(dostawa w ciągu max dwóch dni od momentu zaksięgowania wpłaty)

 

GLS - Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności POBRANIE wynosi  25  PLN

(dostawa w ciągu max trzech dni od momentu otrzymania zamówienia)

Kurier GLS podejmie dwie próby doręczenia paczki, poźniej przesyłka wraca do nadawcy.

 

INPOST Paczkomaty - Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności PRZELEW wynosi  14  PLN

(dostawa w ciągu max trzech dni od momentu otrzymania zamówienia) --> Odbiór paczki przez klienta powinien nastąpić w ciagu 48h od otrzymania od InPost informacji o umieszczeniu paczki w paczkomacie

 

ODBIÓR OSOBISTY - WARSZAWA odbiór osobisty możliwy jest w godzinach 8:00-16:00 w naszym showroomie w Warszawie przy ul. Krakowiaków 16. Przyjmujemy płatności kartą.

 

Na terenie Polski darmowa dostawa przy zamówieniach od 299 PLN*

* tylko wcześniej opłaconych, brak progu darmowej dostawy przy zamówieniach za pobraniem!

 

GLS - Przesyłki zagraniczne (tylko kraje europejskie) - koszt przesyłki ustalany indywidualnie do zamówienia (termin realizacji w zależności od miejsca docelowego od 2 do 5 dni). Przesyłki wysyłamy tylko po otrzymaniu płatności za zamówienie.

 

UWAGA!

W związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej tymczasowo nie realizujemy zamówień i przesyłek do Wielkiej Brytanii i Irlandii.

 


 

 

PŁATNOŚCI

Dostępne formy płatności:

- Przelew za pośrednictwem naszego partnera Przelewy24.pl (szybkie przelewy, Płatność Kartą, Płatnośc PAYPAL)

(po wybraniu tej formy płatnoci zostaną Państwo przekierowani na stronę płatności24.pl i poproszeni o wybór banku z którego przelew ma być wykonany lub formy płatności. Wpłaty za pomocą płatności 24 rejestrują sie zaraz po ich wykonaniu)

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

- Przelew na konto bankowe

(zamówienie jest realizowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty - ok.2-3 dni)

- Płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki. (ta forma dostępna jest tylko przy wyborze kureira GLS)

 

 


 

 

ZWROTY i REKLAMACJE


Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony u nas towar, postępuj zgodnie z wymienionymi wskazówkami :

1) Przygotuj paczkę zwrotną - dołącz :

- wypełniony formularz - "OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY" (został dodany do wysłanego zamówienia - jest na odwrocie kopertki z paragonem) lub wypełnij formularz online

- dowód zakupu (opcjonalnie)  

2) Odeślij ją do na adres:

LIDIA KALITA (Budynek XXL LOFT) - e-sklep

Ul.Krakowiaków 16, 02-255 Warszawa


UWAGA! NIE ODBIERAMY PACZEK WYSŁANYCH DO PACZKOMATÓW!

 

PAMIĘTAJ !

- Zwrotów należy dokonanać w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki

- Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki, które były przy produkcie w trakcie jego otrzymania.

- Paczkę należy zapakować tak, by jej zawartość nie uległa uszkodzeniu.

- Do paczki należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (inaczej nie będziemy mogli zrealizować zwrotu pieniędzy).

 

Zwrot towaru klient wysyła we własnym zakresie

 

Pieniądze za zwroty dokonywane są przez nas w ciagu max.14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej na podane w formularzu konto bankowe lub za pośrednictwem Przelewów 24 (szybkie płatności i BLIK). Nie zwracamy pieniędzy przekazem pocztowym i nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem (przy zwrocie osobistym pieniądze zwracane są na konto bankowe)

 

 


 

 

REKLAMACJA

Reklamacje mogą być składane przez okres 2 lat od momentu zakupu towaru, nie później jednak niż w ciagu dwóch miesięcy od momentu zauważenia wady.

Jeżeli chcesz złożyć reklamację Poinformuj nas drogą mejlową o chęci jej złożenia, dokładnie opisując usterkę - w miarę mozliwośći prosimy o dodanie zdjęć wady
(esklep@lidiakalita.pl)


Po otrzymaniu takiej wiadomości nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem i przekaże dalsze instrukcje.

UWAGA! nie zwracamy kosztów za przesyłkę, reklamacje odbierane są na nasz koszt stąd prośba o kontakt z DOK.

 

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W momencie uznania przez nas reklamacji towar uszkodzony zostanie:

- naprawiony (jeżeli będzie istniała taka możliwość)

- wymieniony na nowy bez wad (jeżeli będzie dostepny)

lub zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami przesyłki poniesionymi w trakcie składania zamówienia na podane w formularzu reklamacyjnym konto bankowe.

 


 

WYMIANA

Nie wymianiamy towarów!

Jeżeli chcesz wymienić towar na inny kolor lub rozmiar to po prostu zwróć oryginalne zamówienie i złóż zamówienie na nowy artykuł.

Zwrot pieniędzy za to zamówienie będzie wykonany na konto podane w formularzu zwrotu lub przez Przelewy 24 (szybkie przelewy, BLIK).

 

 



 

W razie dodatkowych pytań lub problemów prosimy o kontakt:

tel:  514 108 220 (kontakt tylko pn-pt w godzinach 8:00 - 16:00)

esklep@lidiakalita.pl 

pixelpixel